fredag 3 november 2017

Vill du vara med på YouTube?

Vill du svara på några frågor, så får du gärna skicka ett mejl till kristnabloggare@gmail.com, så ska jag försöka boka in en tid för att ställa frågorna, så jag kan dela klippet på YouTube. Här nedanför ser du frågorna.



1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Vilken är din favoritfärg?
4. Vilket var eller är ditt favoritämne i skolan?
5. Vilket var eller är ditt sämsta ämne i skolan?
6. Vart skulle du helst vilja resa och varför?
7. Vad jobbar du med? Om inte vad gör du?
8. Vad gillar du att göra på fritiden?
9. Är du kristen?
10. Tror du på ett liv efter döden?
11. Vilken är din favoritmaträtt?
12. Vilket är ditt favoritnummer?
13. Har du körkort?
14. Bloggar du? Vad bloggar du om? (Om du svarade ja)
15. Har du besökt kristna bloggare?
16. Känner du någon som bloggar?
17. Är du med i någon församling? Hjälper du till på något sätt?
18. Spelar du något instrument?
19. När hjälpte du någon senast?
20. Är du singel?



Du kan även dela egna videoklipp på YouTube-kanalen, men då behöver du först skicka videoklippet till mig, så jag kan lägga upp det där.

Har du tips på någon kristen bloggare eller någon kristen som har YouTube, så får du gärna skriva en kommentar, så jag kan hitta personen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar